vrijdag 24 januari 2014

Review: Baby Lips

Vandaag een review van de Baby lips. Ik ben heel erg fan van deze lippenbalsems. Ik heb al 2 andere Baby lips, de oranje met donker roze die heet "cherry me" en dat is een getinte, die heeft een roze tint en dan heb ik nog de gele met oranje en dat is een transparante en dat is "intense care". Ik ben heel erg tevreden over deze lippenbalsems, ze verzorgen je lippen goed (vooral met het koude weer) en zijn lekker vettig zodat ze lang op je lippen blijven zitten, kortom: ze zijn super fijn! Best wel jammer dat ze hier in Nederland niet alle soorten hebben. Vandaag ga ik de andere getinte Baby lips testen, de lichtroze met geel.



Deze Baby lips ziet er mooi en gezellig uit, echt een lief kleurtje voor de lente en zomer!


Het is een mooie felroze kleur, maar gelukkig niet op je lippen, dat vind ik anders weer een beetje té fel.


Zoals je ook de swatch op mijn hand kunt zien, is hij niet te fel maar is het een mooi subtiel roze kleurtje. Hij ruikt ook nog is lekker! Lekker zoet naar snoepjes, maar hij is ook weer niet té zoet hoor! De naam van deze Baby lips is "pink punch".


Ik ben heel erg tevreden over deze Baby lips en ben ik blij dat ik er nu 3 heb, ik wil de groene ook nog heel graag, die is lekker minty! Ze zijn bij ons bij de Kruidvat en Etos best wel snel uitverkocht, dus maar goed de winkel in de gaten houden. 

De prijs van deze Baby lips is €3.99 en zijn te koop bij de Kruidvat & Etos maar volgens mij ook bij de DA.

Liefs Naomi 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten