maandag 20 januari 2014

Review Catrice lipsticks

Vandaag heb ik een review voor jullie, 2 lipsticks van Catrice. Deze heb ik afgelopen vrijdag gekregen van me moeder. Het is een nude roze en een wat rood-oranje achtige kleur. 
Dit is de eerste lipstick:

Deze lipstick is van de "ultimate shine" lijn en zit in een zilveren huls. De naam van de lipstick is "090 Fox Nox".
Dit is de kleur, ik vind hem super mooi! Het is een lekkere frisse kleur en leuk voor de aankomende lente/zomer! En wat ik zo'n leuk detail vind aan de Catrice lipsticks is dat ze de naam in de lipstick graveren, dat geeft het al een leuk effect. Ik heb al 2 andere catrice lipsticks en daar ben ik super tevreden over, ze blijven goed zitten, niet een hele dag, maar een kleine lunch overleeft hij wel. 

Dit is de kleur op mijn hand. Het is, wat ik al zei, een rood-oranje achtige kleur, wat ik super mooi vind en wat ik nog niet in me stash heb. Ik ben erg tevreden met deze lipstick en zal hem zeker vaak dragen!


Nu gaan we over op de volgende lipstick en dat is een nude kleur. Zo'n kleur had ik ook nog niet en daarom ben ik er ook super blij mee.

Deze lipstick zit in een zwarte huls (de standaard verpakking van de lipsticks van Catrice) en deze lipstick komt uit de "Ultimate Colour" lijn.
Deze lipstick heet "Hey Nude" en het is nummer 240. 
Dit is een prachtige nude-roze kleur en is perfect voor overdag bij een basic look. Hij is lekker shiny en brengt mooi en goed aan.
Mijn kat vond het allemaal erg interresant! 
Dit is de kleur op mijn hand, echt super mooi! 

Dit was het weer voor nu. Ik ben super tevreden over deze 2 lipsticks en ga er zeker meer kopen! De prijs van de lipsticks zijn €3,99 per stuk en zijn te koop bij de Kruidvat.

Liefs Naomi 💋

Geen opmerkingen:

Een reactie posten